Wat wil de klant nou écht?

Hoe meet u nu de echte reputatie van uw bedrijf?

En hoe wordt uw organisatie door uw vaste klanten ervaren?

 
Over reputatie gesproken? Je bent wie je kent !!
 
Dus weg met al die antieke onderzoeken naar Klanttevredenheid.
Er is nu een veel doeltreffender middel.
Een confronterende aanpak die uitgaat van de fundamentele vraag:
                       
                         "Wat vindt de klant nou écht?"

Geen mysterieshopping, enquetes of andere omslachtige meetmethoden.
Geen dikke, geijkte, multi interpretabele verslagen en rapportages.
Maar korte, krachtige, diepgravende interviews met opdrachtgevers en CEO's.
Een spelprogramma van 1 uur voor 20 tot 200 medewerkers.
Met directe respons, duidelijke feedback en waardevolle informatie.
Een onthullende kijk op de klantgerichtheid van uw organisatie.
Eigentijds, komisch en recht voor zijn raap.
Dit programma is een co-productie met www.bureaubergen.nl
Referentie: Mansveld Groep Eindhoven - 19 december 2009.